Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No jo, Babiš má problém, tak je ten koronavirus vážná věc, že.... Před měsícem a půl byla v plném proudu "chřipička" a když jsem lidem kolem sebe říkal, že to fakt není sranda, že to spěje do karantény, ať si něco nakoupí do zásoby, tak se mi smáli, že jsem pitomec a panikář, že na chřipku u nás ročně umře 2000 lidí, a kde je tady mám..... Takže teď už to tedy chřipička oficiálně není a já tedy mohu zaujmout Pirkův postoj a začnu lidem kolem sebe říkat, co blbnete, je to jenom viróza. Což teda je, pravda pěkně vražedná pro lidi se sníženou imunitou, ale zase, 50 až 70% nakažených má lehký nebo bezpříznakový průběh, ano zbývajících 20% má těžký a z půlky jsou to kandidáti na ARO a když ve volbách na lůžko neuspějí, tak už jim zvonějí. Jenomže tohle je život a já chci být pozitivní, a to je těch 80% bezproblémově přeživších, i kdyby všechny nemocnice lehly popelem, hned teď. - - - - Odvykli jsme tomu, milánkové. Ještě před 100 lety byla úmrtnost rodiček a malých dětí zcela běžná a před 200 lety masakrózní, na banální infekci. To samé lidi pracující v zemědělství (a to byla většina), tetanus zabíjel mladé zdravé lidi, pouhé škrábnutí a člověk za pár dnů umřel na sepsi a na udušení, nebylo mu pomoci. A to nemluvím o válkách...... mladí kluci narukovali, jedna z mála nadějí rodičů na podporu ve stáří, a ani se nedozvěděli, kde Pámbu vystavil jejich synovi konečnou. Takový je osud nás lidí - pár chvil radosti a štěstí, záhy navždy zkalených nesmazatelnými žaly. (to není ode mne, tolik k tématu říká Marcel Pagnol). - - - - - Lidi, je to těžký, ale zase bude líp. Věřte mi, na tyhle banality já mám nos.

3 0
možnosti
VD

Lidstvo vždy bylo a bude sužováno různými problémy a ranami, které přicházejí, odcházejí, lidstvo často prořídne, ozdraví, ....... na tom se nic nezmění.

Tady ale jde o základní a principiální věci svobody a demokracie (pokud o ni stále ještě stojíme).

Pokud se nechceme nechat nemístně ovládat, manipulovat, okrádat a zotročovat, tak není přípustné, aby zákonitě opakovaně přicházející různé krize byly zneužívané k obohacování se na úkor druhých - hyenismus a účelové omezování svobody k posilování až uchvácení moci.

V tomto se v demokracii stále pohybujeme na hraně.

Takových propagandistických a oddaně sloužících Pancířů se vždy našlo a najde neurekom.

A jak málo stačí, "aby se dnešní rouška zítra změnila v náhubek s řetězy a vodítkem k tomu"?

:-)

3 2
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1548x
Kategorie 50+. VŠ vzdělání technického směru. Profesně se zabývá informačními systémy a systémy řízení. Zajímá se o dění ve společnosti, protože mu není lhostejné, co bude s našimi dětmi. Je stranicky nezávislý a není nijak vůči nikomu předpojatý. Politicky fandí tomu, co má hlavu a patu a někam pozitivně směřuje.

Seznam rubrik