Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
OU
ZJ

.... nedíval jsem se a hledat to nehodlám. Nestojí mně to za to. Jsem už z toho - mírně řečeno - otrávenej, ale umím to živě představit. Blekota blekotal, popřel vše co zavedl, slíbil, co ještě do teď neslíbil a co do večera změní. Už mě to zkrátka nebaví. Opoledne jdu k volbám a tam mu to pěkně sečtu :-P! Za článek pane Dorotíku R^! A karma!

2 0
možnosti
ZD

Sečíst někomu něco přestupem z bláta do louže, republiku rozhodně posune!

0 0
možnosti
MB

Když jsem se včera díval na Superdebatu, vzpomněl jsem na Adolfa. Na jeho bunkr 05/1945 - Berlín. Gen Bureš pravil - Válka s Covidem je vyhraná ! Porazili jsme jeho voje v prvním kole, na jaře ! Armádu zdravotníků podpoříme novými zbraněmi - Slíbené, zvýšené příjmy mít nebudou - A tak se zocelí ! Podobně překvapíme Zázračnými zbraněmi - Zrušíme Superhrubou mzdu. Tím, že ji nezrušíme - nepřítele zmateme ! Neskákejte mi do řeči ! V záloze mám voje generála W. Wencka ! Tyto neporazitelné a početné síly na můj pokyn vyrazí a naši zemi osvobodí ! Začíná se tím, že návštěvník se v krčmě zapíše. Naše chytrá rozvědka Abwehr jeho pohyb otrasuje a máme ho ! Vítězství je naše ... ! :-)

2 0
možnosti
ZD

Já tu debatu vypnul v polovině. Ne že bych si chtěl jako Vy rvát žíly nad stavem politiky - je taková jaká je. Nic nového mi debata nepřinášela, žádný politik se ani nesnažil změnit cokoliv na svém dosavadním vystupování.

Při vší úctě k Vašemu názoru - Váš text přesně odpovídá Vámi popisované situaci :"...omezené svobody lidí, programově paralyzované školství, systematicky devastovaná ekonomika, zdecimované veřejné rozpočty a nasekané mega dluhy

Zdroj: https://dorotik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=757532";

S podobným pohledem na svět je jediným řešením vyhledání nejbližší pevné větve a rázné ukončení celosvětového trápení. S tím nemohu souhlasit stejně jako s vystavením žluté karty. I z těch "mizerných" nabídek musíme někoho vybrat.

Zachovám se stejně jako pan Karban - jdu k volbám.

0 0
možnosti
VD

Pane Dando,

nemusíte mít strach o moje žíly a dle Vás o mé údajné trápení, nic takového není a nehrozí.

Svým založením si vážím a cením toho, kam se člověk jako bytost ve svém vývoji dostal, čeho dosáhl (mám na mysli především vzdělanost a um) - "Člověk, to zní hrdě". Ale pokud se nějací šmejdi, pro své úzké hamižné zájmy snaží to likvidovat a vracet někam zpět, tak s tím jednoduše nesouhlasím a říkám to nahlas. To je vše.

Ano, může být ještě hůř, že opět nebude možné takové názory, které nejsou zrovna v souladu s maistreamem veřejně prezentovat (je toho plná historie, už jsme to tady měli, známe to). A přitom, co se dnes tady děje je docela možné a pravděpodobné, že se k tomu pomalu vracíme zpátky - pod fanglí "ochrany a blaha lidstva" je možné cokoliv.

Základem demokracie je diskuse, svoboda slova, která by měla formovat společnost.

Vy tady ventilujete své názory podstatně častěji a více než já, což je naprosto v pořádku. Pro mě jsou názory druhých přínosem v tom, že s nimi mohu konfrontovat ty své. Buď souhlasím nebo nesouhlasí a nebo mám o čem přemýšlet. Takže o nějakém trhání žil to vůbec není, jen o přemýšlení.

Současná vládní garnitura celkem úspěšně potlačila tu předcházející (zvrhlou, "kleptomanskou"). Ale nikde není psáno, že tímto má patent na rozum a nemůže snadno zmutovat v něco podobného nebo ještě horšího, než tady bylo před ní (bohužel, svým dnešním jednáním a konáním zakládá na vážné pochybnosti o tom).

Takže přemýšlejte a pište dál. Je to ku prospěchu věci, i když s Vámi nemusím zrovna souhlasit.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Já tedy k volbám jdu, v každém případě.

3 0
možnosti
ZD

Jedině správný přístup. zachovám se pochopitelně stejně!

0 0
možnosti
Foto

Podporujete tedy Hamáčka s jeho bankovní daní a progresivním zdaněním?

0 0
možnosti
ZD

Autor si rve žíly nad shlédnutou situací formulacemi, které nejsou a nemohou být pravdou. Tím je jeho text podoben tomu "zmaru" jak jej popisuje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1548x
Kategorie 50+. VŠ vzdělání technického směru. Profesně se zabývá informačními systémy a systémy řízení. Zajímá se o dění ve společnosti, protože mu není lhostejné, co bude s našimi dětmi. Je stranicky nezávislý a není nijak vůči nikomu předpojatý. Politicky fandí tomu, co má hlavu a patu a někam pozitivně směřuje.

Seznam rubrik