Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J90a12n71a 82M45a70j40o70v53á

18. 9. 2020 16:39

Ehm...

Kdo je Semelová z ČSSD?

A jak zlepšil Gazdík školství, když (, jak píšete) je zřizují politicky zmítané obce?

A kdy se vůbec Gazdík zaměřil na krajskou politiku??

A tak by se dalo pokračovat...

Uf

O politice už jsem četla různé pozoruhodnosti, ale málokdo mě v posledních letech tak překvapil jako vy dnes.

2 0
možnosti
VD

Děkuji za upozornění. Ne Semelová, ale Sehnalová z ČSSD.

Omlouvám se. Ono to tak nějak splývá a nakonec to vychází na stejno.

Nechtěl jsem být negativní za každou cenu, ve všem. A kladné hodnocení školství tam vystavili ostatní přítomní, i opoziční.

Já si o našem školství myslím své a něco o tom vyplývá i ze samotného článku.

Jsem rád, že jsem Vás zaujal, byť ne, jak byste si přála. Ale můžete aspoň přemýšlet.

:-)

0 0
možnosti
Foto

Nemám rád, když někdo spojuje dvě témata do jednoho, hlavne, aby si přihřál svoji polívčičku.

Takto je to klasický podraz na čtenáře. Slibujete hodnocení TV politické debaty a pak úskočně přeskočíte na to co si myslíte o problematice našeho školství. /Odstavečkem rádoby návratu k tématu to nezachráníte - všichni vás už dávno prohlédli./

iDnes vám dva blogy denně bez problémů "zkousne" i tři... ale zjevně by tu vaši školní esej o školách pak nikdo nečetl.

Ke kterému z politiků či straně byste se tímto činem přirovnal? ;-)

0 0
možnosti
VD

Mrzí mě, že jste z toho tak roztrpčený.

Příště budete aspoň vědět, že mé blogy a tedy mé názory nejsou zrovna nic pro Vás.

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1548x
Kategorie 50+. VŠ vzdělání technického směru. Profesně se zabývá informačními systémy a systémy řízení. Zajímá se o dění ve společnosti, protože mu není lhostejné, co bude s našimi dětmi. Je stranicky nezávislý a není nijak vůči nikomu předpojatý. Politicky fandí tomu, co má hlavu a patu a někam pozitivně směřuje.

Seznam rubrik