Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

... Juknul jsem na ten včerejší Soukupův Duel a můj soukromý komentář - který nikomu nevnucuji je jednoduchý --- Všechno, co v něm Ivan Langr řekl, má můj souhlas!! I já si myslím, že přichází doba, kdy se začnou levně nakupovat krachující podniky drobných podnikatelů a něco mě našeptává, že Nebureš a jeho Agrofert bude v první lajně nakupujících zájemců:-/!

7 1
možnosti
TT

A "Íčko" a jeho olomoučtí souputníci stojí v řadě hned za ním. Ale mluvil pěkně.

3 0
možnosti
ZJ

.... Na Íčko se zřejmě asi toho tolik nedostane, protože Nebureš bude mít z první ruky od finančních úřadů - které má všechny pod palcem a které před tím na ně ,,zaklekly" - ty rychlé a ,,správné informace" :-P!

2 0
možnosti
ZJ

.... oprava - to všechno se zřejmě teprve stane, takže jsem měl správně použít čas budoucí - ,,zakleknou";-(.

0 0
možnosti