Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Čtu a říkám si dělá si z nás prču, nedělá a s hrůzou jsem zjistil že nedělá.

Dost mě pobavili ty chybičky a slepé uličky ve který se nakonec můžou hromadit mrtvolky...

0 0
možnosti

Tady je naštěkáno od obdivovatelů 5 % politických nýmandů ;-D;-D;-D;-D

1 3
možnosti
Foto

Já Vás nijak neobdivuji.

0 0
možnosti
Foto

Výborné! Ještě mi tam chybí, že Andy sám osobně vyrobil účinnou léčivou látku, která dokáže zničit i koronára!

5 1
možnosti

Dostal jste mne. Opravdu nevím, jestli to myslíte vážně (protože i takoví jsou mezi námi), nebo se jedná o aprílový vtip.

3 2
možnosti
Foto

Výborný aprílový článek, pobavil jsem se.

5 2
možnosti

Dobrá slohová práce, proveďme si tedy, milé děti na rozbor díla. Co autor svým čtenářům vlastně sděluje ? Jaké poselství ? Sděluje to většinové - Je zamilován. Řada básníků, spisovatelů je obdařena zvýšenou citlivostí a tak reagují na podněty. Jedni objevují milovanou Márinku, další směřují Blíže ke hvězdám ...

Opouští se realita a sní se = Chci aby tam byl - On tam fakt je ! Domnívám se, že zhruba odsud vyšel i ten slogan o Kofole - Když ji miluješ, není co řešit. Když jsem byl vyvolán z češtiny - zhruba jsem odpovídal. Básník se zanítil a tedy produkoval. Co chtěl sdělit, to nikdo neví - Možná, ani autor samotný. Je zamilován, má otupené smysly. (Mj., kantora to dožralo, za tvrzením stojím dodnes) - Toť můj rozbor ... :-)

2 2
možnosti
Foto

Jste nenáročný, ale to je vaše věc. Babiš je nejhorší polistopadový premiér, a že jich bylo, ne, že jich zase tolik nebylo. :-/:-)

3 3
možnosti

ne čem jedete?zřejmě dobrej matrošRv

2 2
možnosti
Foto

marmeláda, asi už začíná malinko kvasit ;-D

1 1
možnosti

:-).....Pane autore, gratuluji! Nemýlil jsem se, jako téměř vždycky! Pravda se nehodí a Vašim oponentům by se líbilo a byli by štěstím bez sebe, kdyby tu začli umírat lidé jako v Itálii, nebo ve Španělsku!

To by byla voda na jejich mlýn: čím víc nebožtíků, tím pro nás lépe! Vždyť jsme Vám říkali, že Babišova vláda není k ničemu ! R^R^R^R^R^!!

2 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS